/ Vardag /

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Att det ska vara SÅ JÄÄÄÄVLA SVÅRT att sätta fast ett transparent skärmskydd på telefonen UTAN att få nå jävla skit under skyddet?! ÅÅH så ARG! Köpte alltså TRE för NITTIONIO KRONOR och på TRE försök SÅ ÄR DET FORTFARANDE BUBBLOR!!! Fattar inte.. ingenting är där innan, och ÅHÅÅHÅHÅHÅHH....
Sen har jag frusit om fötterna nå jäävluskt idag också! Skit.. 
 
Men som tur är så har jag fått träffa alice en stund och fått med mig en tröja hem! Gick även förbi Signe på Temagasinet för en mysig pratstund med henne och fick skjuts av Jesper hem så fick en go pratstund där också! Alltid lika kul att få träffa dom där två filurerna ♥ Väl hemma så har jag fått i mig lite godis och pratat med min älskling! Ikväll blir det att få prata med honom en hel timme på datorn och förhoppningsvis så har dom skype! eller nå liknande.. 
 
Min plan för ikväll är att ligga i sängen och göra absolut ingenting förutom att se på tv och äta!
Ha en bra kväll allihopa!
En bild från igår då jag var med Alice! Vi var på stan, åt middag på Dallas, köpte godis på ica och for sedan hem för att se lite film! Det var några som smällde raketer en bit utanför huset för säkert flera, flera hundra kronor! Två dagar för tidiga ju...