/ Vardag /

Something good

Kul att se att jag igår nådde upp till 80 och idag upp till 200 besökare! Menmen.. Vad gör man inte för att få veta allt om alla i denna stad.. Då pratar jag såklart inte om alla utan dom små bofinkarna som faktiskt just tog åt sig det jag just skrev ^^
 
Är nu hemma efter en helg hemma hos Timpi, vi har verkligen bara chilla men det har varit skönt nu när jag varit och fortfarande är slut efter operationen. Men jag mår mycket bättre nu! Både äter och sover bättre vilket känns riktigt bra! Hoppas på att orka med hela denna skolvecka eftersom man missar ganska mycket på tre bortadagar från tekniklinjen.. Sen så är jag ju borta måndag nästa vecka också då jag ska tillbaka till Umeå för borttagning av stygn osv. Dom ansåg förövrigt att jag är förkänslig för att bara slita bort stygnen sådär så dom ska söva ner mig även då.
 
Nu ska jag unna mig lite tid till att läsa Styleby tidningen jag fick av mormor här omdagen! Sovgott!