/ Vardag /

Böcker

En grej jag alltid varit dålig på men som jag vill ha som intresse och kunna ta tid för är att läsa böcker.
Jag har aldrig tyckt att det varit kul med att läsa böcker. Jag har inte haft några lässvårigheter, men jag har haft svårt att koncentrera mig och därmed aldrig riktigt kommit in i en bok så väl att jag hittat ett intresse till att verkligen koncentrera mig och ta tid för att läsa en bok.
Det är något jag vill ändra på, jag ska börja läsa böcker och inte bara se filmer för att koppla av.
 
Jag vill vara en av dom där som kan ta en stor kopp te eller kaffe och bara njuta av att få läsa en bra bok, det verkar så himla mysigt och sen så är det ju verkligen nyttigt att läsa!
En bok som jag länge haft hemma är "Egoboost" av Isabella Löwengrip. Har börjat läsa den ett antal gånger och har som längst kommit till mitten men då bara slutat så den boken kommer att bli den boken jag ska börja mitt läsliv med!