/ Vardag /

2014 - Januari

Nytt år och det betyder ju även ny start. Har inte alls uppdaterat något om vad som hänt nu under första månaden så jag slängde ihop ett snabbt collage!
Har alltså firat nyår, fyllt 18 bast, firat min 18årsdag med bästa födelsedagsfesten ever och utgång på Allstar, har firat min och Tims 2årsdag med en kväll på relaxen på eddahallen, har flyttat in till min pojke, har varit med i tidningen med mitt hobbyföretag och fick en hel sida för mig själv!, har varit i Umeå på läkarbesök och då följde Paue med mig för sällskap på stan och donken, har uppdaterat i skohyllan, varit och ätit på sushi-bar med två brudar, sett min syster ta lärarexamen i Umeå, sett den nya filmen Frost som jag tycker var riktigt bra!, invigt skidsäsongen i klutmark med nya(för mig) skidor, myst med Timpi i mänger, varit med min underbara Sinicca som jag saknat till tusen!, åkt skridskor för första gången i år, firat lillkrabaten till kusin som fyllt 4 år igår och på kvällen spelade jag riktigt rollspel för första gången! dock lite drygt att det tog mer än 2 timmar att fixa karaktärerna.. Har haft en bra första månad och hoppas att resten blir minst lika bra! Kram