/ Vardag /

11 November

Har varit väldigt dött här senaste veckan men nu är jag igång igen!
 
Torsdagen förra veckan spenderades på sjukhuset i Umeå med Timpis vid min sida för inskrivning av min operation som är nu på onsdag! Med min otur så lyckades jag få en nackspärr typ tio minuter efter att vi hoppade av bussen där vid halv 10 vilket gjorde dagen att kännas mycket längre..Vi hade även planerat att ta en bra dag i Umeåstad efter läkarbesöket men det visade sig att dagen gick åt att vänta 90% av besöket, dom andra 10% var alltså tiden då jag fick träffa alla läkare.. Men en lunchträff med Tims morfar hann vi med och halv 6 rullade vi hem med bussen.

Helgen har varit väldigt lugn eftersom min nackspärr har stått som hinder. Igårkväll när jag kom hem så möttes jag av en VS bag inne på mitt rum! Mina systrar som spenderat lite mer än två veckor i Thailand har nu kommit hem och lämnade av detta hemma hos mig. Tacktack!♥ Ska försöka fånga upp lite tid med dom i veckan trots att jag har ett aningens tight schema.. tisdagkväll går nog mest troligen åt att sova inför onsdagens operation och sedan så spenderar jag onsdag och torsdag på övervakningsavdelningen ef.op.
 
Min mobil som blev stulen fredag förrförra veckan ha ännu inte kommit fram än.. Hittade dock förra veckan en billig och begagnad vit Iphone 4 som jag klippte till med. Så jag har nu mitt vanliga nummer och en iphone igen så på den fronten är jag rätt lugn! Hade väldigt stor panik bara av att mitt första nummer som jag haft i cirkus 8 år var stulet..
Nu ska jag sluta pladdra, ha en fortsatt bra måndag!