/ Vardag /

Out

Så var ännu en förkort helg slut. Har bland annat ätit min första pizza från Don Vito som nu öppnat på vårat kära Sunnanå men kan tyvärr inte säga att det var min sorts pizza, petig eller inte, jag dissar.
Veckan som vi nu går in i kommer att bestå av plugg på heltid.. citerar Emmy, en hell-week! ska dessutom ha två kemilektioner extra denna vecka, dock så är en av dom på lördag då det är öppethus på Balder. Då ska vi nämligen göra en kemilabb som vi inte ens jobbat med men ska visa alla högstadienior, sounds goood.. 
Har kommit hem till mamma nu och inser därmed att jag måste planera in en storstädning av mitt rum också.. suck.. finns inget värre. 
Tror jag sätter igång med plugget nu direkt! Ska krypa ner i sängen med kemin som det väntas prov i på onsdag. 
Tomorrow-is-fking-monday-again-thumb_large
Ungefär såhär känner jag^
#1 / / Alice:

Då är vi två som måste städa och plugga, du har mitt fulla medlidande... -.-

Svar: känns bra att ha någon på min sida!..
Emma Grönlund Johansson