/ Vardag /

Hela huset sova tungt

Har nu kämpat mig igenom denna måndag. Hade en jobbig morgon med ångestliknande  attacker med yrsel, panik, svett och magont.. Kom mig iallafall till skolan i knapp tid. Måndagar är dom längsta dagarna.. Många och långa lektioner, kort lunch och kortakorta raster. Har varit väldit rörigt i mitt huvud, speciellt eftersom jag tagit det så lugnt dom senaste dagarna och varit väldigt slut och kommer nu till en stressig och skrikig skola en låång måndag.
 
Något bra med denna dag fanns iallafall! Tjejerna i klassen hade ordnat en liten Välkommen-tillbaka överraskning och bjöd på en jättegod kladdkaka! Tack tjejer♥ Visst ser ni att det är mig dom har gräddat av^^ Jag och mitt fina hårband jag nu går omkring med! 
 
Om en halvtimme väntas en föreläsning av Mietek Grocher som berättar om hur han överlevde sin resa från "Warszawaghettots fasor genom sju koncentrationsläger och vidare till friheten och ett nytt liv i Sverige". Ser fram emot att få höra detta och tror det kommer att vara riktigt intressant! Ha en bra måndagkväll!