/ Vardag /

Got me good

Va kul att så många tagit sin tid för att svara på min lilla enkät! Ifall du missat detta så kan du klicka HÄR för att komma till frågeformuläret. Är verkligen taggad på att utföra detta projekt och jag blir ännu mer taggad av den positiva feedback jag fått. Nu när jag fått en bra början så blir det av att ta nästa steg. Har gått i flera dagar och bara längtat efter att få sätta igång detta och snart är jag med i spelet!
 
Annars så har jag haft en helt vanlig dag, helt okej för min del iallafall. Har hunnit med ett tandläkarbesök också där jag fick goda besked och behöver inte återvända dit förrän om ett halvår! Kvällen spenderades med Timpi och vi har legat och läst i var sin bok och bara tagit det lilla lugna.
Imorgon väntas dock något värre.. skolbad.. blä. Det är något jag är riktigt opepp på men det är bara att bita i och stå ut med. Efter badet så bär det av till gymmet och mer än så har jag inte hunnit planera.
Nu ska jag läsa lite sen intar jag sleepmode. Godnatt allihopa!