/ Vardag /

Reload

En snabb update! Har nu invigt det efterlängtade lovet. Har i veckan beställt hem alla grejer efter att jag nöjd och belåten fått mig ett positivt reslutat ur frågeformuläret om armbanden jag ska skapa! Det ska bli så himla kul och jag ser verkligen fram emot det. Har nu i veckan också gjort bort ett matteprov och andra inlämning så det känns bra att gå på lov.
 
Idag var jag upp på Solbacken med mamma för en sväng på Ica Maxi, fick med mig en stor plastlåda för pysselgrejer vilket är väldigt behövligt eftersom den nu består av en sliten och trasigt Ikea förvaringslåda fyllt med glasslådor.. Hur den ser ut ska ni få se när jag fyllt den med alla kuligheter. Sen så fick jag med mig en stor godispåse också när det var de otroliga 39 kronor kilot!
Ha en bra helg och ett bra lov!