/ Barcelona 2014 /

En sån där perfekt dag!

Kassa mobilbilder blir vad jag bjuder på då jag är tråkigt nog värdelös på att känna värdet i att faktiskt bära runt på kameran en hel dag.. 
 
Idag har varit en dag då hela dagen bara har rullat på hur snyggt och enkelt som helst! Dagen började med att Tim gjorde en enkel och god lunch innan det bar av in mot stan. Vi gick väldigt långt, nästan halvvägs in till stan innan vi hoppade in i en taxi. Vi besökte snabbt stora shoppingcentret Maremagnum och åt även middag där som inte alls var någon höjdare, men så glatt som humöret varit idag så vi forsatte vandra vidare, tog en liten paus i en park med fin utsikt innan vi gick och tog oss en drink och lite nachos sådär lite random på en liten utomhusresturang mitt i allting. En väldigt skön stund då jag verkligen satt och tänkte; jag är i Barcelona och jag har det så bra!
Vi fortsatte vandra för att hitta ett supermercat (liten Icabutik) som ledde oss in på mysiga gator och små torg med barer, resturanger, små butiker, musik och dans på det största torget vi passerade. Helt fascinerade gick vi omkring, ut och in i små butiker, även en bar där vi delade på två öl och tre shotar för 9 euro vilket är knappt 85 svenska kronor, satt rätt som tätt i skallen och lite halvrunda om fötterna fortsatte vi gå omkring på alla mysiga gator och bara njöt innan vi nu tagit oss en taxi hem. Det kanske inte låter så kul som det faktiskt varit, tycker nästan inte jag heller när jag läser igenom vad jag skrivit, men det är svårt att beskriva känslor och känslor och intryck är vad denna dag har besått av! Nu ska vi städa lite allmänt innan vi myser ner oss. Kram