/ Barcelona 2014 /

Uppdatering från Barcelona!

 
Efter två månader kände jag att det var dags att skriva ett blogginlägg sådär lagomt 11 dagar in i min Barcelonaresa! Har hunnit med en massvis med kuliga grejer! Hade några perfeka veckor i i början av sommaren med mina fina vänner innan det bar av till Barceooona!! Vi var tidigt uppe med tuppen för att vara ute på flygplatsen i tid för att hälla i oss lite öl innan flygresan och träffa fina Vanessa. Det gick bra en stund men så strax innan avfärd kom den stora nervositeten och mammasflicka tårarna, det här är alltså första gången jag reser långt utan min mamma och ska vara borta i en hel månad!!! Men nu sitter jag är med citron intryck i halsen på min Coronita som det heter här. Idag har vi varit och vandrat runt i Les Corts som bjöd på en lunch på BK, en kaffe på Starbuckr, lite shopping på Primark och vandring och förvirring på gator som ser likt det förra kvarteret som det nästa. En ganska lugn dag i hettan efter dagar med flera mils vandring, besök på Barcelonas zoo, Port Aventuras vattenpark med massa vattenrutchanor, Barcelonas långa stränder, stora shoppingcenter och en låååång vandring i Gaudi parken "Parc Güell". Vi har det jättebra och jättevarmt! Uppdaterar senare då jag inte tjatas på att lämna ifrån mig datorn för att se film. Kram
#1 / / Agneta:

Hej!
Roligt att vi hör av dej. Grattis på namnsdagen idag!
Här är det varmt som tusan 30-32 grader så vi sitter i skuggan. Igår var vi o uppvaktade Leif. Det var jättekul vi badade bland annat. Och vi såg filmen ni gjort. Då blev man verkligen glad o tårögd. Vilka barn!!
Sköt om dej!/mormor